خاطرات من

گاهی تلخ، گاهی شیرین

خاطرات من

گاهی تلخ، گاهی شیرین

مضراتِ بزرگ شدنِ من

فیلم کینگ کنگ (محصول 2005) رو برای یکی از همکارهای پدرم دانلود کرده بودم وُ داشتیم تماشا میکردیم که صدای طبل وُ نوحه پیچید توی کوچمون؛ و دیگه هیچی از فیلم رو نفهمیدم وُ چشمهام رو واسه اضافه کاریِ گوشهام، فرستادم مرخصی... 

بچه که بودم همه ی عشقم این بود که تندتند مشقهامو بنویسم وُ برم هیئت... از اون اولی که هیچکس نبود، تو تکیه مینشستیم وُ به طبل وُ سنج وُ دوهل ها نگاه میکردیم. آخ که از نداشتنشون چه حسرتی میخوردیم... وقتی عزت و احترام بانیِ هیئت رو می دیدیم، همه اونارو فراموش میکردیم وُ هوایی میشدیم که هیئت راه بندازیم. تا آخر اون شب درباره ی اسم وُ طبل زن وُ مداح بحث میکردیم وُ آخرش دم همون هیئت واسه فرداشب قرار میذاشتیم.

یادمه یه بار سنج زدم، (البته فرداش پشیمون شدم)، آخه دلم میخواست ته دسته با دوستام شیرینی و شیرکاکائوی داغ بخورم تا اینکه وسط دوتا طبل غول تشن گوش هامو بیکار کنم...

نگه داشتن پرچم هم بد نبود، اما سنگین بود وُ تو اون سرما میشد وبال گردنت؛ از همه بهتر زنجیر بود که هر وقت میخواستی میزدی، هروقت هم خسته بودی میذاشتیش لبه ی کمربندت.

صدا که یواش یواش دور شد، تو خیالم بزرگ تر شدم وُ از دسته به آشپزخونه ی هیئت وُ از اونجا به فیلمبرداریش رسیدم... وقتی صدای دسته کاملا محو شد، دیدم خیلی وقته هواپیماها ناکارم کردن وُ دارم از بالای برج سقوط میکنم.

نظرات  (۲)

سلام
وبلاگ خوبی دارید و قلمتونو دوست دارم
نوشته هاتون منو یاد نوشته های جلال ال احمد میندازه
مخصوصا این نوشته که خیلی شبیه بود به اون سبک، اینکه یه موضوعی رو تعریف می کنید بعد لینک میشه به یه خاطره و اون خاطره که تموم شد دوباره بر میگردید اما این زمان رفت و برگشت رو حفظ می کنید و این جوری نیست که وقتی برگشتید دوباره ادامه بدید
نه شما وقتی به موضوع اصلی بر میگردید زمان از دست رفته رو هم لحاظ میکنید و از اونجا به بعد ادامه میدید
من چون از پایان بندی فیلم کین کنگ اطلاع داشتم از پایان بندی مطلبتون خیلی لذت بردم
قلم روان و خوبی دارید
موفق باشید
پاسخ:
خیلی ممنون... شرمندم کردید
سلام.وبلاگ خوبی دارید. از مطالبتونم خوشم اومد.به کارتون ادامه بدید وسعی کنید وبتونو ارتقا بدید.../ممنون موفق باشید
پاسخ:
سلام، من از شما ممنونم که حوصله کردید وُ مطالب رو خوندید... ممنون.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">