خاطرات من

گاهی تلخ، گاهی شیرین

خاطرات من

گاهی تلخ، گاهی شیرین

تعطیلاتِ میان پائیزی

امروز سه تا درس تخصصی دارم... اما از اونجایی که مدارس ابتدایی بخاطر آلودگی هوا تعطیل شدند، دلم نمیخواد برم دانشگاه.

دلم میخواد در سکوت تمیز محله مون در زیرصدای گنجشک ها که انگار همه ی تهرانی هاشون به اینجا کوچ کردند، هوای تمیزی رو بفرستم به ریه هایی که چند وقتیه از کثیفی شهر پر شدند.

در سپیدی آسمان اینجا، با افتر عشق بازی کنم؛ و از سکوت وُ از صدای گنجشک ها لذت ببرم.

نظرات  (۲)

سلام.وبلاگتون خیلی خیلی باحاله.
پاسخ:
ممنون از لطفت دوست عزیز
سلام وبلاگ جالبی دارید.امیدوارم موفق باشید...
پاسخ:
سلام، خیلی ممنون... منم برای شما آرزوی موفقیت میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">